φενεος

Ιησούς Σινά

Εγώ πατήρ, εγώ αδελφός, εγώ νυμφίος, εγώ οικία, εγώ τροφεύς, εγώ ιμάτιον, εγώ ρίζα, εγώ θεμέλιος, παν όπερ αν θέλεις εγώ. Μηδενός εν χρεία καταστείς. Εγώ δουλεύσω.

Ήλθον γαρ διακονήσαι, ου διακονηθήναι. Εγώ και φίλος και ξένος και κεφαλή και αδελφός και αδελφή και μήτηρ. Πάντα εγώ.

Μόνον οικείως έχε προς εμέ. Εγώ πένης δια σέ και αλήτης δια σέ, επι σταυρού δια σέ, άνω υπέρ σου εντυγχάνω τω Πατρί κάτω υπέρ σου πρεσβευτής παραγέγονα παρά του Πατρός.

Πάντα μοι σύ και αδελφός και συγκληρονόμος και φίλος και μέλος.

Τι πλέον θέλεις;

Αγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος

Ψηγματα all

Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2017

Ἑορταστική ἐκδήλωση, τήν Παρασκευή 27 Ἰανουαρίου 2017 στίς 6.00΄ μ.μ. στό Δημαρχεῖο Ἀμαρουσίου, ἀφιερωμένη στίς ἱστορικές μνῆμες τῆς Πατρίδας μας σέ σχέση μέ τό σήμερα.


ProslisiLambrΕΣΤΙΑ ΠΑΤΕΡΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ
Β. ΗΠΕΙΡΟΥ 47 ΜΑΡΟΥΣΙ
ΤΗΛ. 2108025211
estiapm@gmail.com
ΕΣΤΙΑ ΠΑΤΕΡΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ, ὀργανώνει Ἑορταστική ἐκδήλωση, τήν Παρασκευή 27 Ἰανουαρίου 2017 στίς 6.00΄ μ.μ. στό Δημαρχεῖο Ἀμαρουσίου, ἀφιερωμένη στίς ἱστορικές μνῆμες τῆς Πατρίδας μας σέ σχέση μέ τό σήμερα.
Προσκεκλημένοι:
α) κ. Παναγιώτης Λαμπρινίδης, εἰκαστικός, εἰδικός ἐπιστήμονας στήν ΑΣΚΤ (ΤΟΜΕΑ ΓΛΥΠΤΙΚΗΣ) καί καλλιτεχνικός Διευθυντής τῆς Δημοτικῆς Πινακοθήκης Καλαμάτας, ὁ ὁποῖος θά ἀναφερθεῖ στήν Εἰκαστική Τέχνη καί στήν δημιουργία τοῦ εἰκαστικοῦ του ἔργου, μέ τίτλο: «3000 χρόνια παρουσίας καί μεγαλουργίας τοῦ Ἑλληνισμοῦ ἀνατολικά τοῦ Αἰγαίου».
β)κ. Θεοδώρα Ἰωαννίδου - Καρακουσόγλου, ὀδοντίατρος, ἡ ὁποία μέ ἀφορμή τό βιβλίο της "Όσοι δέν γέλασαν ποτέ", θά μᾶς μιλήσει γιά ὅσα ὑπέστη ἡ οἰκογένειά της, ἀλλά καί γενικότερα ὅλος ὁ ποντιακός Ἑλληνισμός.
Τό «Σχολεῖον Ψαλτικῆς» θά πλαισιώσει μουσικά τήν ἐκδήλωση μέ τραγούδια ἀπό Θράκη, Πόντο καί Αἰγαῖο μέ τόν Γιάννη Μιχαηλίδη στήν ποντιακή λύρα καί τόν Κωνσταντῖνο Πασσαδέλη στά κρουστά.DimosAmarous
Σᾶς περιμένουμε ὅλους.
Ἐκ τῆς Γραμματείας                                                                                    ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ


 πηγή




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ελάτη



Ιερά Μονή Δοχειαρίου


Ιερά Μονή Τιμίου Προδρόμου



Ιερά Μονή Οσίου Δαβίδ



Καρούλια. Αγιο Ορος



Προυσιώτισσα

Αγιο Ορος Ι.Μ Διονυσίου

Ψήγματα Ορθοδοξίας